Puan vermedi·352 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Ocak 2022 23:39 Kitabın İngilizce adı;birçok yerinde geçen Beatles'ın Norwegian Wood adlı parçası.bizdeki isminin hikayedeki ana temayı daha iyi karşiladığını düsündüm açıkcası.zira ölüm izleğinde sürüp giden bir kurgu var.yıllar önce bu kitabı okusaydım nasıl yorumlardım diye düşündüm.büyük olasılık; kişilikli genc bir erkeğin kayıplarıyla şekillenen hayat hikâyesi derdim. Sözgelimi Murakami'nin Naoko'nun güzelliğini betimlemedeki olağanüstü başarısını fark edemez;kaldığı tedavi merkezine giden yolları,yol boyu akıp giden nehri içimden geciremezdim.zamanın insana kazandırdığı en güzel özellik,güzelliğin tanımını hep sil baştan yapabilmesi ve hep ilerleme kaydederek,geriye düsmeden bunu başarabilmesi.bu kitabın güzelliği de buydu benim için,neyi hissettirmek istediyse başardı