"Daha bitmedi, Adèle. Hayır, daha bitmedi. Aşk sabırdan başka bir şey değildir. Sofu, öfkeden kudurmuş, zorba bir sabır. Saçmalık derecesinde iyimser bir sabır.
İşimiz bitmedi."
Satırlarıyla bitiyor kitap. Richard daha işimiz bitmedi diyor ama Adèle de ben de bittiğinden eminiz. Herkes ara sıra düşünüyordur başka bir hayatın mümkün olup olmadığını. Ya da herhangi bir seçimimizin doğru olup olmadığını. Adèle de bunu düşünmek yerine uyguluyor. Umarsızca, yarınlar yokmuşçasına uyguluyor. Hem halinden memnun hem de iki farklı hayat yaşadığı için gergin ve huzursuz. Aslında onunki başka bir hayat yaşama isteğinden çok hastalık sanırım ama bilir kişi olmadığımdan net konuşamıyorum. Neyse fazla açık vermeden kitabı severek okuduğumu ve çokça akıcı olduğunu belirtip yazımı tamamlıyorum. Bir de bu kitap yetişkinler için daha uygun diye belirtmekte fayda var. Kitapla kalın.
Bu sürükleyici kitap seçimin ve eşliğin için teşekkür ederim
Ruhan İlhan