Çok okunmuş kitaplardan biride Dönüşüm. Merak ederek okumuştum. Malasef hayel kirikligina ugradim. Yorumlarina baktigimda her kes begenmişde kisa ve çok iyi kitapmiş. Nasil sevebildiler yani kisa oldugu içinmi.
Kitap başladiginda Gregor Samsa bir sabah böcege dönüşerek uyaniyor ve öyle odasindanda çikmadin yaşiyo ve ölüpde gidiyo... Kafkadan okudugum ilk kitap diger kitaplarini pek merakli degilim...