·258 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Ocak 2022 23:45 Bu kitabı ilk olarak ilkokulda yakın bir arkadaşım okurken onda görmüştüm. Hep merak ettim ama bir türlü okuyamadım liseye dek. Belki de daha küçükken okusaydım bu denli zevk alamayacaktım. Başka bir kitap satın alırken kitapçının önerisi üzerine aldım ve okumaya başladım. Alışılagelmiş romanların aksine hayatı bir kurdun -ya da bir köpeğin- gözünden anlatan bu roman insana hayata farklı açılardan bakma konusunda çok şey katıyor. Okumayanlara ve okumayı düşünenlere tavsiye ederim.