·184 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Ocak 2022 17:24 Karakterin ruhsal ve fiziksel durumuyla başlayan kurguda ilerlemesi zor, giriş bölümü yavaş bir kitap oldu benim için. Neredeyse her sayfada tekrar eden sokak, cadde isinlerini bir süre sonra okumayı bıraktım ve atlamaya başladım. Çoğunlukla dili sade olmasına karşın, Fransızca sokak isinlerinin çokluğu ve sıklığı biraz yorucu oluyor, bir de bazen cümle arasına serpiştirdiği duygu durumları, betimlemeler, açıklamalar cümleden kopmanıza ve başa sarmanıza sebebiyet verebiliyor.
Lakin olayın akıp gitmesi ve onca obsesif, paranoyakça olgunun arasında konunun sizi içine alarak merak uyandırması için gerçekten de kitabın arkasında bahsettiği gibi isimsiz bir mektubun gelmesi gerekiyormuş.
Ben sevdim, kitabın giriş bölümünü atlatabilirseniz sizlerin de seveceğini düşünüyorum.