(Hayatımda böyle güzel mektuplar yazan insan görmedim.. Okurken keşke Aliye Hanım'ın da yazdıklarını okuyabilseydim demeden de edemiyorum.. O kadar hoş ki mektupların taşıdıkları anlamlar, sevginin anlatılışı, yazarkenki üslubu, kelimeleri söyleyiş biçimi.. )