·76 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Ocak 2022 17:04 Başucuma koyacağım ve insanlığın bir yerlere sıkıştığını fark ettiğim her anda yeniden yeniden okuyacağım bir eserle tanıştım. Diğer Yaşar Kemal romanlarının aksine İstanbul'da geçen ve bana tüm karmaşasıyla İstanbul'dan neden çekindiğimi hatırlatan bu kısa romanda, kafeslere konulan şeyin kuşlar değil de "insanlık" olduğunu anladım sanırım. Gerçeklerden rahatsız olmayan herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum.