·264 syf.····Okunma: 17 Ocak 2015 00:00 David Vann karanlık hikâyelerin, ortamların ve kitapların adamı bu artık belli oldu. Keçi Dağı'nda da konudan son derece irrite olarak, aile bağlarına şaşırarak okumuştum. Bu kitap da aynı. Hatta bir tık daha psikopat.
Bilmiyorum bunları yazacak psikolojiye nasıl giriyor ama hakkaten iyi beceriyor David Vann. Ben bir tık psikolojik sorunlar yaşadığını tahmin ediyorum. Kitapları karanlık edebiyatın çok güzel birer örnekleri.
Adam tam bir pislik çıktı Rıza Baba!