·99 syf.····Okunma: 17 Ocak 2016 00:00 Aslında güzel öyküler var ama çok kısa geldi bana. Bilmiyorum. Biraz daha uzun olabilirlerdi. Tatları damağımızda kaldı.
Kapağıyla, ismiyle ilgi çeken hoş bir kitap. Bir solukta okumak için birebir. Ethem Baran'dan güzel bir öykü kitabı.