Yüzümde bir gülümseme ile kapattım kitabın kapağını. Tatlı mı tatlı bir kitap okudum Türk filmi tadında. Ahmet Mithat Efendi'nin üslubunu, okurla konuşur gibi yazışını çok beğendim. Hem Türk Edebiyatı klasiklerimizi tanıma,okuma hem de kalın ve yoğun anlatımlı kitaplar arasında alınacak bir nefes.. Herkese tavsiye ediyorum..