İskandinav Edebiyatı'nın o sakin, dupduru anlatımının içinde savruluyorsunuz oradan oraya. Konu hassas, konu derin yara, konu çok zor.. Tek eleştirim bir tık fazla uzun tutulması, uzatılması konunun. Son sayfalarda aynı yerin çevresinde fazla dönülüyor..