8/10
·240 syf.··
2017 19. kitabı
Okumadan 'Gördüm, sevdim, öldüm' demeyin.. Cunku okuduktan sonra , bu adaminki aşksa, sevdaysa bendeki olsa olsa gönül yanılsaması diyebilirsiniz . Inanılmaz yürekten geldiği gibi yazılmış, samimi sıcacık bi kitap. Kitap demek haksızlık olur aslında.. Mektup derlemesi desek daha dogru olur. Tavsiye edilir.
Şiir
Leylim LeylimAhmed Arif · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 201318,6bin okunma
··
7 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.