Selam... Avcılar.. mı demem gerekiyordu? Bu kitabı çok uzun zaman önce Wattpad te okumuştum, orası için (okuduğum onlarca kitap arasından değerlendirdiğim göz önüne alınınca) gerçekten kaliteli olduğunu düşündüğüm bir kitaptı, yazarını tebrik etmeden edemedim. Şimdi ise bu 3 seriyi alıp okudum, Wattpad'de yazıldığı gibiydi, aynı şeyleri okudum, yani içerik olarak aynıydı sadece en son kitapta bir iki şey aydınlığına kavuşmuştu o kadar ve bu kocaman bir hayal kırıklığı oldu, Laura gibi kısacık saçlarımı geriye atmaya çalışırken buldum kendimi, her neyse. Av kitap serisinde, yazarın kesinlikle Jennifer l armentrout'un Lux kitap serisi ve Tahereh Mafi'nin SHATTER ME serilerinden esinlendiği APAÇIK, yapyakışıklı, yenilmez ve güçlü bla bla Daemon ve kız kardeşi, veya Aaron Warner'ın kusursuz yakışıklılığını ve karakterini Jay'ın karakterine çok benzettim, bu da çakma Türk versiyonu olmuş, ve en son kitapta Anna'nın öğrendiği şey ile Shatter me kitabındaki benzerlik beni şoke etti! Daha derine inmek gerekirse bu Wattpad'deki Türk yazarların, neden en güçlü, en yakışıklı ve kadın karakter olarak en vazgeçilmez, '' ah erkeklerin yarısı bana aşık, diğer yarısı ise; beni kız arkadaşlar gibi hiç kıskanmayan, kötülük beslemeyen, güvendiğim yine çok yakışıklı '' erkek kanka '' olarak tasvir edilmesi çok sıkıcı ve irite edici. Yine başroldeki kız arkadaşımız; hikayenin bir yerden sonra gerçek kimliğine bürünüyor, başta ılımlı olan, yaşadığı sorunlardan bir psikopata dönüşüyor, kısaca bir sürtük diyebiliriz. Yani neden her gördüğü erkek ona aşık olmak zorunda? Diğer kitabını henüz bitirip basıma yollamadıysa yazara tavsiyem şöyle olurdu. Lütfen Mürvetciğim, artık diğer kitaplarda sürekli göz devirerek okumak zorunda kaldığım gözlerimi kanatan ' çok uzun boyluydu, mavi gözlerinin tonu laciydi, yeşili şöyleydi' gibi sıkıcı tasvirlerden uzak dur. Elbette iyi bir yazar olman zaman alacak, ki bence yeni birine göre çok iyisin fakat dostum, bazı klişelerden ve '' esin kaynaklarından'' kurtulman gerekiyor. Ve hayalindeki erkek ve onların sana olan hayrınlığı fikrini de savurup geçmeni öneririm. Çünkü artık çok itici. Neyse. En sevdiğim karakter tabiki de Jay, her ne kadar kapalı kutu olsa da. Ayrıca Sam'ın bi ara tavırları iğrençti (marcus ile tanıştıktan sonra).
Jay- '' Sana benim kusursuz olduğumu düşündüren nedir Melis? dedi kıstığı ela gözlerinden. İçim de kopan fırtınayı bir bilse, ona umutsuzca nasıl aşık olduğumu, ahh kesin poposuna vura vura kaçardı.
Melis-'' Hiç, sadece, acaba muhteşem süper güçlerin olmasa nasıl görüneceğini merak ettim.''
Eveet burasını ben uydurdum. Hoşçakalın.