Tarık Tufan "İstedim ki bana bu kadar yakın olan insanlar birkaç kelimeyle, birkaç cümleyle, bir bakışla, bir nefes alışımla anlasınlar neler olup bittiğini." -Anlatsaydın anlardım. +Anlatsaydım herkes anlardı...
Edebiyat
··
617 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ne kadar zor ve uzak bir istek ama...
Ryhn
Gönderi Sahibi
Ne zor... Ne uzak... o zaman en iyisi kimseye bir şey çaktırmamak... :)
Zaten çakmazlar ☺
Ryhn
Gönderi Sahibi
🤝😊
Hayal meyal