Dilettante
@RaJe
Takip Et
Öldükten sonra neyin yararı dokunur ki ?
Sayfa 35
·
Kitabı okudu
Tutunamayanlar
Oğuz Atay
15 beğeni
·
107 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Seheristan
Çektiğin acıların ne kadar acıttığını ama artık bu nebze adaletini bulacağınızın yararı dokunur
Dilettante
Gönderi Sahibi
Acaba o zaman çektiğimiz acıların bir ehemmiyeti olacak mı ? Belki hayatta önemli olan acılar, ölünce silik hatıralara dönüşecek.
1 yanıtı göster
Gizle