Puan vermedi·432 syf.··Beğendi
· Kitap iki dostun değerlendirmelerini içeriyor ama okuduğumda yeni şeyler öğrenemediğimi ve zaten bildiğim şeyleri okuyormuşum hissi verdi. Benzer düşüncelerde olabilirim Nietzsche ile ondan olabilir belki de. Daha önce psikoloji, felsefe araştırması yapmamış bir insan okuduğunda aydınlanabilirmiş gibi geliyor bana yine de sevdim sorun yok. Okumak kelime demektir, kelime de düşünce, düşünce ise daha fazla olasılık demektir hayatta. Renkli bir hayat yani:)