8/10
·504 syf.··
Beğendi
·
2022 3. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 23 Ocak 2022 15:44
Çok güzel bir kitaptı Osman. İlk kez Ayfer Tunç okudum. Ve çok keyif aldım okurken. Oldukça hacimli bir kitap ama çok sürükleyici olduğu için çok çabuk bitirdim. Ama başkarakter Osman'ı sevdin mi diye sorsanız sevmedim. Yani sonuna kadar hatta son satıra kadar bir mucize, bir iz bekledim Osman'ı sevmek için. Ama bulamadım. Güzel olan her şeyi herkes sever. Karısını bile sırf "en güzel"olduğu için seven bir adam .O donanımla o kadar sıradan bir kadını ancak bu sebeple sever bir insan çünkü. Etrafımızda bir sürü Osman var aslında ve hepsi bu romandaki gibi kendini haklı görüyor.Ama ben normal hayatta da Osman gibileri çok sevmem,sevemem. Elbette sonuna üzüldüm ama insan bu kadar da hayalci olmamalı bu kadar da acı gerçeklere sırtını dönmemeli. Bir üçlemenin kitabı olduğunu bilmeyerek okudum. Inşallah diğerlerini de okuyacağım.
Edebiyat
OsmanAyfer Tunç · Can Yayınları · 20208,3bin okunma
·
26 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.