Şimdi kısa bir kitapta ne kadar felsefe yapılabilir bunu tabi tartışmayacağım. Keşke bağlığını hak edecek bir kitap olsaydı. Eğlence sitelerinde ya da magazin sayfalarındaki bilgiler kadar boş geldi. Farabi hakkında fikir sahibi olmaktan başka faydası olmadı. Ne iyi ne kötü.