10/10
·312 syf.··
Beğendi
·
2022 8. kitabı
·
11 saatte okudu
·
Okunma: 19 Ocak 2022 13:03
Daha yeni bitirdim. O da beni bitirdi. O kadar güzel, o kadar akıcı, o kadar edebî ve "olmuş" bir kitap ki. Bitmesine rağmen rafa kaldıramadım henüz, komodinimde duruyor. Bazı kitaplar vardır, bittikten sonra üzülürsünüz, hep sizinle yaşamaya devam etsin istersiniz. Bu kitap onlardan biri. Yaşamak isteyen, kaybolmuş bir adamın hikayesi. Bektaş Şenel de şöyle demiş kitabı için: "Bu kitapta anlatılanların bazıları gerçektir fakat hangilerinin gerçek olduğunu bilemeyiz." :) Okuyunca ne demek istediğini hem anlayacak, hem anlamayacaksınız. İyi seyirler!
Roman
SayeBektaş Şenel · Kuzey Işığı · 202257 okunma
·
490 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.