Bir gelecek düşünün, herkesin mutlu olduğu, aynı düşündüğü, kimsenin hiçbir şey sorgulamadiği, endişe etmediği, insanların istedikleri her şeye sahip olduğu, yani gerçekten herkesin mutlu olduğu bir gelecek. Peki bu nasıl olabilir?
Bir gelecek düşünün , mutlu olmanız için devlet size mutluluk hapı dağıtıyor, kendi iradeniz yok oluyor , şehvet ön planlada tutuluyor ve aile kavramı yok ediliyor , devletin şartlandırdığı gibi yaşanıyor , bilim ön planda tutuluyor ama kimse bilim hakkında hiç bir şey bilmiyor , özgürce kitap okuyamıyor konuşamıyor şiir yazamıyorsunuz ama herkes mutlu çünkü özgürlüğün ne olduğunu bilmiyorsunuz .
Ütopya mı distopya mı siz karar verin
Keyifli okumalar ..