Ölümün hepimizi eşitlediğini, yalnız öleceğimizi, ölümün basit önemli olanın yaşam olduğunu kavrayabileceğimiz ve sorgulayacağımız beş farklı hikâyeden oluşan kısacık bir kitap. İyi yaşamamış insanlar ölümü bir kurtuluş ya da tam aksine korktukları bir şey olarak görürler. İyi yaşamış insanlar ise ölümle hayata tutunur onu özgürlük olarak görürler. Önemli olan nasıl öldüğümüz değil nasıl yaşadığımız. Çünkü herkes sıradan bir şekilde ölecek ve unutulucak. Nasıl yaşarsan ölümün o kadar sıradışı olur. Daha çarpıcı bir kitap olmasını beklerdim. Onun dışında anlamlı ve her saniye bizimle olan ölümü anlatan güzel bir kitap.