Eveeeeeeet günün sorucusu geldiiiiiiiiiii :) Eğer bir kitap yazsaydınız konusu ne olurdu?
··
6 Gösterim
35 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Orospular ve çocuklarını anlatan bir kitap yazmak isterdim
Masal ve Kahramanı
Gönderi Sahibi
yorum yapamayacağım. baya iddialı
CAHİLLİK. Bugün gelen bir hastam adını yanlış biliyormuş, doğum tarihini bilemeyen çok hastayla karşılaştım ama insan ismini de yanlış bilir mi ya.
Masal ve Kahramanı
Gönderi Sahibi
cahil bir millet olduğumuz su götürmez bir gerçek. hiç bir zaman da bu sorunu çözebileceğimizi düşünmüyorum.
Sanırım adalet ve insanların yüzsüzlüğü konularını birleştirerek bir kitap yazardım. Bazı insanların bunları bilmesi gerekiyor.
Masal ve Kahramanı
Gönderi Sahibi
Bazı insanlar bunu anlamaz maalesef
Yıldızlar hakkında aşk romanı yazardım. Hatta yazıyorum bile.
Masal ve Kahramanı
Gönderi Sahibi
süper o zaman :)
İnsanların davranışsal bozukluklarını bilimsel ve felsefi açıklamalarla anlatmaya çalışarak, her insanın içindeki kaosu gözler önüne sermeyi amaçlardım.
Masal ve Kahramanı
Gönderi Sahibi
Umarım olur