Vasatın üstü bir kitap.
Bir laf vardır bakkala gidersiniz kola yoksa pepsi alırsınız iste bu kitapta o hesap. 1984ü okudum benzeri var mı derseniz okunur.
kitabın güzel yanları çok eleştirel ve hiciv dolu.
Bilginin ve sorgulamanın ne kadar önemli olduğunu bize tekrar hatırlatırken bir yandan da bilgi almanın yolları artarken bilgi kirliliğinin ne kadar çok olduğunu anlatıyor.
Kitabın kötü yanları ise çok fazla betimleme ile dolu olduğu için okuyucuyu sıkıyor affedersiniz mala anlatır gibi anlatıyor kitap bazen çok sıkıcı geliyor.
Ama bence her türlü okunması gereken bir kitap.