Tek kelimeyle bayıldım.
İyi ki bu kitabı almışım diyorum kendime :) Bu, dostluk üzerine kurulu bir roman. Olaylar Adrien ve Mihail arasında geçiyor, her ikisi de sefalet içinde yaşıyorlar ancak Mihail daha bir sefil Adrien'a göre. Dış görünüşü pis ve bitli olan Mihail'e Adrien yakınlık duyuyor, onun kitap okumasına hayran kalıyor ve böylece ikisinin dostluğu başlıyor. Adrien elalemin ne dediğine aldırış etmeden, dostunu dış görünüşüyle yargılamadan onunla sağlam bir arkadaşlık kuruyor.
Okumanızı tavsiye ederim, tek seferde bitirilecek bir kitap. Panait IstratiArkadaş