Konusu ilgi çekici fakat pek iyi işlenmemiş bence. Çeviride de ciddi sorunlar göze çarpıyor. Aslında yazarın kaleminin gücü konu ve işleyişten çok anlatış şeklinden geliyor. Belki de çeviri kötü olduğu için kitabı beğenmemisimdir, bilemiyorum. Özetle Kimyager, Meyer seviyesinin çok altında bir kitap.