Meyer'in En Kötü Kitabı.
6/10
·590 syf.··
Beğendi
·
2022 1. kitabı
Konusu ilgi çekici fakat pek iyi işlenmemiş bence. Çeviride de ciddi sorunlar göze çarpıyor. Aslında yazarın kaleminin gücü konu ve işleyişten çok anlatış şeklinden geliyor. Belki de çeviri kötü olduğu için kitabı beğenmemisimdir, bilemiyorum. Özetle Kimyager, Meyer seviyesinin çok altında bir kitap.
1000Kitap
KimyagerStephenie Meyer · Epsilon Yayınları · 2016942 okunma
·
132 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.