Gerçek mi kurgu mu?Kitaplardan beklentiniz nedir?Benim gibi uzun otobüs yolcuklarında size eşlik edecek keyifli bir yol arkadaşlığı ve kısa bir süreliğinede olsa kaygılarnızdan uzaklaşmak için bir fırsatsa eğer Dansa Davet yanlış bir tercih olabilir.Benim için zorlu,daha sonra okurumlar ile erteleme dolu,sayfaları şaşkınlıkla çevirdiğim-özellikle yönetici ve din adamı bölümlerini- okuma deneyimiydi.Unutulmayacak,yaşanabilme olasılığıyla-tekrar yaşanabilme olasılığıyla daha doğru olur sanırım-farklı bi kurguydu.