Ruh adam kitabını 27 Ocak 00.30 da bitirdim okumam yaklaşık 2 gün sürdü bir çok yerin altını çizdim. Kitap hakkında görüşlerim şunlardır : eski dönemden başlayıp Ayşe Öğretmenin hikayesine devam ediyor hikaye devam ederken geçişler o kadar kusursuz ki kendimi film izliyormuş gibi hissettim özellikle son bölümü beni çok etkiledi Selim'in Tanrıya karşı gösterdiği tavır ve felsefesi gerçekten etkileyici kitapta (Aşk, vefa, felsefe, ve dini unsurlara yer verilmiş) herkese tavsiye Ederim