Sabahattin Ali öyküleri ile çocukluğumda denk geldiğim bazen sıradan olarak düşündüğüm ve bazende geçmişte neler yaşanıyormuş dediğim bir çok olayın her ayrıntısını tamamen okuyucuya geçirecek bir incelikle yazmış.Yeni Dünyada öyküler de bu şekilde etkileyiciydi. Hayran olmamak elde değil. Bir çırpıda biten bir kitaptı.