Derslerimden dolayı kitabın ilk yarısını bölük bölük okusamda tatilde iki günde diğer yarısını bitirdim.3391 km gercekten güzel bir kitaptı benim için. İzmir ağladığında ağladım güldüğünde de güldüm. Nerdeyse her bölümün sonunda o bölümü biraz özetleyen biraz da ders veren anlamlı bir paragraf veya birkaç cümle ile bitiyor bölümler. Ege ve İzmirin aşkına o kadar inandım ki kitabı bitirdiğim gün ikincisini almayı bekleyemeden wattpad'den bir kısmını okudum. Sonra koşa koşa ikinci kitabı aldım. Güzel yazıldığını düşünüyorum ve bence genç kızlar bu kitabı okumalı. 3391 Kilometre, Beyza Alkoç
3391 KilometreBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 201821,4bin okunma