Puan vermedi·400 syf.····Okunma: 27 Ocak 2022 20:10 Ne desem bilemiyorum. Garip duygular içindeyim. Aslında en çok burukluk hissediyorum sanırım, karakterlerle birlikte yaşamış ve hissetmiş gibi sanki. Ama sonuç olarak çok başarılı bir romandı.
Bünyamin karakteri ile serüvene başlıyoruz ve ardından onun denk gelişleri ile birlikte farklı bir hayata giriyoruz adeta. Tarihte bir gezintiye çıkıyoruz ama yazar öyle güzel noktalara değiniyor ki tarih adeta güncelliğini koruyor. İstanbul sokaklarında gezer gibi okudum ve bitirdim kitabı.