Tadı damağımda kalan harika bir kitaptı. Yeni okumadım.10 yıl olmuştur okuyalı. Tasvirleri,betimlemeleri ve her resimle birlikte gidilen zaman-mekan ancak usta bir kalemin elinden çıkabilirdi. Dedesinin gizemli geçmişinin izini sürerken, yanında ki yoldaş okuyucu. Eğer Hz . Musa'nın Hz. Hızır'ın yolculuğuna sabretmesi gibi sabırsız olursanız çok şey kaçırırsınız. Sakın sakin keyfini çıkararak okuyunuz.