·304 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Ocak 2022 18:26 Kübra... Ne diyebilirim ki...Çok düşünülmüş çok araştırılmış ve güzel kurgulanmış bir dünya. Kitabı almadan önce hakkında bilgi edinmiştim. Okurken tüh, dedim keşke hiç bilmeden okusaydım şaşıracak bir şey kalmamış. Kitap bir anda evrildi. Başka bir şey oldu. Şaşırtıcı,merak uyandırıcı...Sadece roman sonunda anlatıcının kim olduğunu tüm bu olayları nereden bildiğini bilmek isterdim. Çünkü arada araya girip yorumlar yapıyor ve fikrini söylüyor. Neyse...
O-ku-ya-lım ! :)