Bazı kitaplar vardır seversin ama nedenini bilmezsin sorsalar söyleyemezsin benim için bu kitap da onlardan biriydi. Belki de kendimden bir şeyler bulduğum içindi okumaktan zevk aldım.
Yazım dili farklıydı bazen neyden bahsettiğini anlamakta zorluk çektim. Ve başlarda birinci kişili anlatım dilinden üçüncü ağıza geçince ne olduğunu anlamadım sonradan fark ettim.
Karakteri sevdim ilişkiler üzerine tespiti o kadar doğruydu ki birçok satırın altını çizdim. Karakter olduğu gibi biriydi, kafasına göre hareket etmekten çekinmiyordu. İnsanlardan kaçıyordu tek istediği “o” ydu. “ Bir kadın. Birbirimize yeteceğimiz, benimle birlikte düşünen, duyan. Seven bir kadın!”