Doğada çelişkiler vardır, insanın çelişkileri/ikilemleri olması da doğaldır. Bu yüzden, çelişkisiz, ikilemsiz olmak değil, onları fark etmek, onlarla uzlaşmak bir fazilet sayılmalıdır.
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.