Merhaba kitap severler dostlar Nicos Kazancakisin ünlü eseri Zorbayı okudum.Kitabı kız kardeşimin yoğun tavsiyesi üzerine okumaya başladım ve kitap kardeşimin tavsiye ettiği kadar varmış okurken çok beğendim.Kitabın konusu kısaca özetleyecek olursam Kitapta patron diye bir adam var ama patronun ismini kitap boyunca bilmiyoruz.Girit Adasında adamı herkes patron diye sesleniyor çünkü adam adada linyit madeni yatağı işletmektedir ve Kitapta Girit adasına Zorba ile yaşadıkları olayları anlatmaktadır.Kitabı okurken bazı kısımlarda duygulandım bazı kısımlarda ise Zorbanın ve patronun hallerine çok güldüm mutlaka okumamız gereken güzel eserlerden bir tanesi tavsiye ederim.keyifli okumalar diliyorum. Nikos KazancakisZorbaTuğcan