·248 syf.····Okunma: 01 Şubat 2022 19:41 Kitabı çok beğendim. Çoğu kişisel gelişim kitabından çok daha etkili. Hayatımın sıkıntılı dönemlerinde açar açar okurum. Bana geriye dönüp hayatımı sorgulattı. Yanlış yaptığımın farkında vardırdı. Kitabı okurken bazen durup boş duvarı izledim yani öyle varoluşsal sancılar çektim. Kitaba başladığımda başka biriydim, şimdi başka biriyim. Susma orucu tutuyorum. Bütün gün olmasa bile belli saatlerde. Boş konuşmamaya çalışıyorum. Biriyle sohbet ederken ya hayır konuşuyorum ya da susuyorum. Gazali hayatın sırlarını çözmüş yetkili bir abiye benziyor. Başka kitaplarını da alıp okumayı düşünüyorum. Teşekkürler Gazali