Puan vermedi·80 syf.····Okunma: 02 Şubat 2022 22:08 Ali Fuat Başgil'in Gençlerle Başbaşa eserini, bundan 4 yıl önce bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine üniversite sınavına hazırlanırken okumuştum. Aradan yıllar geçmesine rağmen tekrar okuma gereksinimi duydum. Eseri ilk okuduğum zamanla şimdi ki okumam arasında ne kadar fark olduğunu bir kez daha görme imkanı buldum. Yazar kitabın son kısmında gençlere yönelik bir takım tavsiyelerde bulunuyor. Ve farkettim ki belki farkında olmadan ya da farkında olarak bir çok tavsiyeyi heybemde bir yerlere yüklemişim. Yani diyeceğim o ki bütün gençlerin okuması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum...