Puan vermedi·648 syf.··Beğendi
· Yazarın bize o atmosferi vermek için gereksiz uzattığını düşünüyorum. tabi kitabın 1949 yılında yayınlandığını düşündüğümüzde insanlara bunu aktarabilmenin zor olduğunu anlıyorum.
fakat sonlara doğru olan olaylar ve bu gerçekçilik cidden taktire şayan.
Bazen sanki gelecemiz de böyle mi olacak diye kendi kendime korkuyorum.
sonuç olarak önerilebileceğim bir kitap.