·132 syf.····Okunma: 04 Şubat 2022 19:50 Tolstoy'un 3 kitaptan oluşan (otobiyografisi demek daha doğru olur sanırım) kitabı çok beğendiğimi söyleyemeyeceğim. İlk kitabın yorumlarını çok başarılı bulmadığımdan ilk kitabı hiç almadım. İkinciden okumaya başladım ama üçüncüyü de alacağımı pek sanmıyorum.
Kitabı okumasanız bir sorun olur mu, bence hiç olmaz :) Otobiyografi seviyorsanız tabii ki okuyun ama çok ilginizi çekmiyorsa vakit harcamayın. Tolstoy dan okunabilecek epey iyi eser var.
Herkese iyi okumalar dilerim.