Hayatım boyunca okuyunca ağladığım tek kitap gerçekten çok güzel psikolojik bir kitap ama yine de çok beğendim bir kadına karşı sergilenmemesi gereken davranışların bu kitapta yer edinmesi savaşların bir gün son bulması gerektiğinin vurgulanması ayrıca ilgimi çekti birde küçük yaştaki çocukların alınıp kötü amellere alet edilmesi ve yaşlıların katledilmesi nasıl anlatayım daha bilmiyorum sadece okumanızı tavsiye ederim çok iyi...