Harika diyaloglarla dolu oldukça akıcı bir kitaptı. Kesinlikle en sevdiğim Rus klasiklerinden oldu. Farklı düşüncelere sahip karakterlerin sohbetlerini zevkle okudum, en çok etkilendiğim şey ise babaların oğullarının düşüncelerine saygı duyuyor olmalarıydı. Okumadıysanız mutlaka tavsiye edilir.