·374 syf.····Okunma: 07 Şubat 2022 14:17 Sahilde Kafka ile başladığım Murakami macerasına İmkansızın Şarkısı ile devam ettim. Şunu söylemeliyim ki beni Sahilde Kafka kadar etkilemedi. Cinsellik ağırlıklı evet ama hiçbiri beni kitabın sonundaki olay kadar rahatsız etmedi. Ama bu da bence Murakami’nin ne kadar yetenekli olduğunu gösteriyor. Eminim ki bizi rahatsız eden olayları bazılarının dediği gibi “kendi fantezisi” olarak değil de cidden okuru rahatsız etmek için yazdığını düşünüyorum. Amacına da ulaşmış görünüyor. Gerçekten duyguyu okuruna rahatlıkla geçirebiliyor. Yine de Murakami’nin bu kitabı bana biraz yetersiz geldi. Sanki öylesine yazılmış bir roman gibi. Sevmedim diyemem ama sevdim mi? Belki. Okuru gerçekten ortada, ikilemlerle baş başa bırakan güçlü kalemi olan bir yazar. Murakami ile tanıştığım için çok mutluyum ama bu kitabını hiç okumamış olsaydım yazarın diğer kitaplarını okumaya daha hevesli olabilirdim.