·77 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Nisan 2017 12:52 Tek solukta okuduğum, kitap ayracına gerek duymadığım yoğun bir kitaptı. Güzel bir vedaydı. Kitabı bitirdiğimde hiçbir şey düşünemez oldum, o hiçliği çırpınışları yaşamışcasına en derinlerde hissettim . Boğuluyordum sanki çaresizliği karşısında.