9/10
·77 syf.··
Beğendi
·
2017 72. kitabı
·
2 saatte okudu
·
Okunma: 07 Nisan 2017 12:52
Tek solukta okuduğum, kitap ayracına gerek duymadığım yoğun bir kitaptı. Güzel bir vedaydı. Kitabı bitirdiğimde hiçbir şey düşünemez oldum, o hiçliği çırpınışları yaşamışcasına en derinlerde hissettim . Boğuluyordum sanki çaresizliği karşısında.
SatrançStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2020279,5bin okunma
·
42 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
"Kitap ayracına gerek duymamak" çok güzel bir öbek olmuş, elinize sağlık. Bazen insan, kitap ayracına ihtiyaç duymayacağı kitaplar okumak istiyor gerçekten de. İncelemeniz için teşekkürler.
Büşraa
Gönderi Sahibi
Aynen öyle. Yorumunuz için ben de teşekkür ederim.