·287 syf.····Okunma: 08 Şubat 2022 00:00 Kitabı renkli manga türünde. Çizgi roman demiyorum çünkü japon kafasında yapıldığı belli. Açıkçası içeriği tartışmayacağım Çünkü incilden esinlenmiş. Bir Müslüman olarak ikisi hakkında tartışma yapmak pek makul değil. Ama bence Eserin daha iyi olması gerekirdi. Çeviri kötü. Japonların anlamsız anime kafasına uygun bir eser değil. Renk saçlar. İlginç tipler. Gereksiz komikli şaşırmalar vb. Manga olduğunu buram buram hissettiriuyor bu eserde pek olmamış. Dediğim gibi incilden alındığı için bilgilerin çoğu o kısım için doğru. O yüzden iyi bir artı olabilir ama merakımdan aldım maalesef beklentimiz karışmadı. 6 puan kötü değil