Ian McEwan ne yazsa okurum diye boşa demiyorum. Ne muazzam bir kitap ve hikâyeydin sen böyle. Bayıldım, bayıldım.. Doğumuna iki hafta kalmış anne karnındaki bir bebeğin dilinden anlatılanları okuyoruz. Onun duygularını, heyecanlarını, bakış açısını okumak çok çok etkiledi beni. Diğer kitaplarına göre puanı neden düşük kalmış anlayabilmiş değilim. McEwan ile tanışın. Muhakkak okunmalı..