kitap beyin kaslarımı zorlamaya başladı.. adam sırf duygunun mekaniği üzerine 30 sayfa yazmış, inanılmaz bir şey. kitap zaten soyuttu ama artık iyice soyutlaştı. efsane bir keyif alıyorum. pes etmek yok
Bu kitabı da bitirdikten sonra serinin incelemesini çekebilir misin?
Videonun başında kitap okumaya yeni başlayanlar için bu kitabı okumadan önce mutlaka okunması gereken kitapları da belirtirsen harika olur :) şayet video çekmeyi düşünmüyorsan da kısaca cevap verirsen sevinirim iyi okumalar...