“Çıkar beni odalara” diye seslendiği kim acaba? Başka biri mi?
Böyle bir şey bir başkasından istenmez ki ama çünkü birincisi bu kayboluş, kopuş psikolojik bir duruma benziyor; bu kurtarışı da ancak kişinin kendisi başarabilir. İkincisi ise durumu zaten “gerçeği geç gördüm”, “kendi kendime ettim; aptalca davrandım.” diye kendi hatasına bağlıyor. Başkası da bizdeki hatayı düzeltemez çünkü oraya ulaşamaz; eğer bir psikolog, terapist değilse yardım istediği... Oldu ya, ona yardım ederek çıkardı, o zaman bu ancak sorunu unutturur; çözüm olmaz soruna.
Nihayetinde güzel ses, güzel ve anlamlı şarkı. Son üç beş gündür ara ara dinliyorum. Anlam buluyorum, duygu buluyorum, tatlı bir hüzün buluyorum, bir dünyaya/hikayeye şahit oluyorum, (katılmasam da) bir bakış açısı öğreniyorum, bundan hareketle kendi bakış açımı daha derinlemesine keşfediyorum!