Betimlemeleriyle, kurgusuyla okumaktan çok keyif aldığım bir kitaptı. Baş kaldırışın temsili olan İnce Memed'in serüvenini aktarıyor bize Yaşar Kemal. O dönemin güneydoğusunu, köylerini, yaşamını bire bir yaşıyoruz sanki. Betimlemeleri öyle enfesti ki... Mutlaka okuyun diyebileceğim bir kitap.