·180 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Nisan 2017 00:00 Çok iyiydi diyebilirim. Böyle kurgu ve siyaset olduğunda hele bir de bizi dış devletlere anlatan kitaplar oldu mu insanın bi kanı kaynıyor. Sonuçta her millet kendini bir şekilde sanatta tiyatroda filmlerde övüyor. Biz de bizim için en iyi iletişim organımız kitaplarımızda yapıyoruz ama biz yapınca göze batıyor.
Yaş grubu olarak 14-24 yaşındaki insanların tercih edeceği ve aşırı sürükleyici özelliğiyle gecenin bu saatinde bitirilecek bir kitap olduğunu düşünüyorum..