·372 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Şubat 2022 13:07 İstanbul gezimizde Kubbealtı Neşriyat'a uğradığımızda almıştım bu kitabı. Yaklaşık altı ay sonra okumaya fırsat buldum. Ancak eser sadeleştirilmiş olmadığı için biraz ağır geldi. Ancak bitirdiğim vakit büyük zevk duydum. Edebiyat ile ilgili yazılara ilgi duyanlara da tavsiye niteliğinde bir kaynak. Okuyacaklara keyifli okumalar dilerim.